HU
·
SK
Priamo z pretekárskej dráhy na cestu
ABT "kompletná sada" na znateľnému zvýšenie radosti z jazdy.

Či už sa jedná o technológiu motora, karosérie, športové ráfiky, výfukových systémov, pozastavenie alebo brzdy: Vždy lepšie prilákať nové ciele - toto tvrdenie je naša jednotka na trati, rovnako ako vo vývoji inteligentných tuningových komponentov pre ceste. To je naša filozofia, nám nevychádzajú v teórii, ale bol formovaný po desaťročia v pevnom škole medzinárodnej motoristického športu. A tento jedinečný odborné znalosti a skúsenosti, rovnako ako silné partnerstvo s lídrov Audi a VW bude držať nás v budúcnosti v pohybe.
 
Previous Nasledujúci
1896 Nebolo to ľahké rozhodnutie pre Johanna Abta, ale v roku 1896 urobil prvý krok k osamostatneniu a založil kováčsku dielňu v Kemptene. Práve vtedy mal 27 rokov, a tým položil základný kameň jednej presvedčivej firmy.   Hudba budúcnosti Vtedy ešte nato ani nemyslel, že raz jeho meno bude neoddeliteľnou súčasťou štvorkolesových vozidiel. Automobil v roku 1896 mal 11 rokov, a ešte veľmi ďaleko bol od toho aby sme mohli nazvať výhodným obchodom, alebo fascinujúcim vývojom.   Rodinná tradícia Súdržnosť a tradícia – v tom je slávny Abt. Korene sa siahajú späť až do minulého storo...
1950 Kováčska dielňa Abt dosiahne prvé víťazstvo s vozidlom Auto Union. A tým sa začala úspešná kariéra automobilového pretekára Johanna Abt-a, a aj úspešný príbeh Abt Motoršportu. Prvý diplom ˝ Milý športový priatelia ˝, tak začal gratuláciu v spise ADAC-Ortsgruppe Kaufbeuren. ˝ Táto krátka cesta bola skúška šoféra a vozidla. Gratulujeme Vám k úspechu. ˝ Táto krátka cesta bol začiatok úspešného pretekára Johanna Abt-a Benzín v krvi Johann Abt sa narodil v roku 1935 a dospieval v autosalóne jeho rodičov Rosine a Josef. Nebolo pochybnosti o tom, že Johann Abt tiež bude nasledovať cestu svojich r...
1967 Pre pretekára aj pre tuningára je smerodajný Abarth. Pretekať s takým vozidlom je sen. Pre Johanna Abt-a tento sen sa stal skutočnosťou v roku 1967. Cesta k naozajstnej kariéry je ešte veľmi dlhá.   Zelená pohovka v Turíne V 60-tych rokoch Abarth bol nonplusultra, ktorému sa nevedel priblížiť ani jeden víťaz - je to jedno či v horách alebo na pretekárskej dráhe. Medzi cestou do pilotnej kabíny je ešte jedno kreslo v Turíne. Jeden, niekedy až dva dni nechal Carlo Abarth sedieť pilotov na zelenej pohovke ktorú mal pred kanceláriou. Až potom ich pozval na pohovor. Johann Abt čakal ...
1978 Keď ide, tak veľmi ide. V Nemecku preteky cestných áut sú populárnejšie ako kedysi, a Abt-om vyrábané autá sú veľmi vyhľadávané. Od roku 1978 Abt trikrát vyhral pohár VW Golf a raz pohár Polo. Neskoršie skúsili aj preteky v zahraničí. All over the world Nielen nemci, ale aj američania a japonci s veľkým kultusom obdivovali VW Golf. V Ázii z pretekoch Tukuba Challenge Cup urobili celý fotoalbum. Ako prvý skončil Abt Golf so štartovým číslom 99. Dobrá kombinácia Tuning, Motoršport a úspech – už v osemdesiatych rokoch táto trojkombinácia znamenala čaro Abt-a. Nielen zvýšila Kemptenského a...
1980 Na rodinných večierkach sa častejšie rozpráva o dlhom kariéry v motoršportu, ako o veľkých víťazstvách. Cesta Hans-Jürgena a Johanna Abt-a do Ameriky zabalená v čiernej debne je taký príbeh. Obdobie zlatokopov Nazývali ho milý ˝ zajac ˝ a sa zaľúbili do nemeckej hviezdy: VW Golf aj v USA bolo obľúbené, známe a vážené športové vozidlo. Ale napriek tomu je jeden rozdiel, obsah peňaženky na druhej strane Atlantického-Oceánu. Motor v debni Skutočnosťou je že rodina Abt ani v minulosti ani v dnešnej dobe často nevybrala zvyčajnú cestu. Nemôžeme sa čudovať že prišli s nápadom a vycestovali do...
1991 Abt chodí na nových cestách Johann Abt, Hans-Jürgen a Christian priniesli dôležité rozhodnutie: kompletný tuning pokračuje s ich vedením a pod menom Abt Sportsline GmbH. Aby každá oblasť sa vedela rozvíjať Abt Sportsline sa presťahoval do novej budovy na ulicu Daimler. Budova bola rekonštruovaná v roku 2002 a stále je sídlom firmy Abt Sportsline. Silný nováčik Na pretekárskej dráhe jeden nováčik zrobil prekvapenie. Christian Abt, kto ešte v osemdesiatych rokoch pretekal v motokrose, a bez automobilovej-kariéri vyhral Majstrovstvá Formuly Junior. Dorastenecké pretekárske vozidlo iba s min...
1999 Christian Abt dosiahol najväčší úspech vo svojom živote: vyhral Pohár STW s vozidlom Abt Sportsline Audi A4 Quattro pred vozidlami Opel a Honda. Sezóna bola napínavá až do posledného kola. A ešte ďalej ... Na vlastnú päsť V roku 1999 Audi koncentroval na pretek v Le Mans, a tím Abt Sportsline na sezónu STW. Pre súkromné tímy bolo povolené štartovať s vozidlami s pohonom quattro. Preto Abt Sportsline vybral dve vozidlá s predným pohonom z roku 1998, a vymenil na nich pohon na quattro. Za volantmi Hasseröder-žltých vozidiel sedeli Christian Abt a Kris Nissen. Inžinieri Albert Deuring a Wolfga...
2000 Najväčšia výzva pre Abt Sportsline je účasť v DTM. Firma po prvýkrát vyvinula pretekárske vozidlo. Nie je dôvod na paniku: súperi sú iba Opel a Mercedes-Benz. Dobrodružný nápad Streda, 15 december 1999: Hans-Jürgen Abt sedel vo svojej kancelárii a zavolal prezidenta ITR. Ani nie za mesiac čo jeho brat na súde dostal majstrovský titul, Hans vymyslel: keď motoršport na najväčšej úrovni chceme robiť, tak musíme ísť do DTM. A od začiatku. 31 januára dostali oficiálne povolenie. Zadunel štartovací pištoľ. Iba 100 dní Pokiaľ ostatné tímy už testujú svoje vozidlá, v Kemptene iba začali robiť a...
2002 ˝Vieme ako treba bojovať˝. Toto motto charakterizuje tím Abt Sportsline, na ceste k majstrovskému titulu. Majstrovský titul Abt Sportsline dosiahne s opravdivou tímovou spoluprácou – ostatné sú čisté momenty a pocity, ktoré nikto nezabudne. Kľúč k úspechu Sezóna v roku 2002 sa začala s premiérou: prvýkrát vedel jeden konštruktér spať pred pretekom. Celý tím s Albertom Deuringom v zime urobili vynikajúcu prácu, a vyrobili päť kusov Abt Audi TT-R. Tri žlté a dve modré. Štyri kúsi pre pilotov zo sezóny 2001 a jeden pre nováčika Karla Wendlingera. Inžinieri ponechali základný model z roku 2001...
2004 Po štyroch rokoch strávenom v prvom rade, v roku 2004 Abt Sportsline sa stal súčasťou tímu Audi. Práca sa začala na začiatku deväťdesiatych rokov v DTM, a kemptenská spoločnosť vyvinula 4 vozidlá Audi. Ďalšie dve vozidlá prevzal tím Joest. Nové meno, nové farby So sezónou 2004 nielen farba tímu sa menila, ale dostali aj nové meno a štruktúru: z Abt Sportsline sa stal tím Audi Sport Abt Sportsline, ktorý s tímom Joest zo šiestich nasadil štyri Audi A4 DTM. Autá vyvinuli v Ingolstadtu – ale veľa znamenali obrovské skúsenosti hlavného technika Abt-a Alberta Deuringa. Ďalší škandinávčan M...
2007 Das Duell hieß Bruno Spengler gegen Mattias Ekström: Nach dem Finale hatte „Eki“ drei Punkte Vorsprung vor dem Kanadier – und das, obwohl beide jeweils nur einmal ganz oben standen. Mattias Ekström gewann den Saisonauftakt in Hockenheim, fuhr aber immer vorne mit. Sein Audi Sport Team ABT Sportsline gewann auch die Teamwertung. 
2008 Titelverteidigung für ABT: Dieses Mal hieß der Champion Timo Scheider, der in Oschersleben, Brands Hatch und beim Finale in Hockenheim siegte. Mit eisernen Nerven konnte der Lahnsteiner seinen schärfsten Rivalen Paul DiResta auf Distanz halten. 
2009 Titel-Hattrick geschafft: Timo Scheider wiederholte seinen Triumph vom Vorjahr und wurde erneut Champion. Für ABT war das der dritte DTM Titel in Folge – und Teil eines besonders erfolgreichen Jahres. 
2009 Noch ein Titel: Das ADAC GT Masters wurde zur idealen Bühne für Christian Abt. Der ehemalige DTM Profi hatte seinen Audi R8 perfekt im Griff und siegte am Ende der Saison mit 12 Punkten Vorsprung – eine klasse Leistung für den damals 42-jährigen Sportler. 
2009 Und der dritte Triumph: Christian Abt stand 2009 am Ende seiner aktiven Laufbahn, für Daniel Abt ging die Karriere erst richtig los. Noch vor seinem 17. Geburtstag gewann der Sohn des ABT Sportsline Geschäftsführers Hans-Jürgen Abt die ADAC Formel Masters – und rundete das perfekte Sportjahr der Allgäuer ab. 
2010 Erfolgreicher Aufstieg: Daniel Abt wechselte in den Deutschen Formel-3-Cup und bewies auch dort sein Können. Am Ende wurde der Debütant Zweiter in der Gesamtwertung. 
2010 Es gibt nur ein Team ABT Sportsline: Auch, wenn der Gesamtsieg verpasst wurde – die „jungen Wilden“ von ABT überzeugten im ADAC GT Masters. Gemeinsam mit der Crew durfte schließlich ein deutlicher Gewinn in der Teamwertung gefeiert werden. 
2011 Seit 2006 war die DTM ein Duell zwischen Audi und Mercedes-Benz. ABT Sportsline beendet das Ende dieser Epoche mit einem weiteren Titel: Mattias Ekström und Mike Rockenfeller holen die Teammeisterschaft nach Kempten. Für 2012 werden die Karten neu gemischt: BMW steigt in die DTM ein, alle Hersteller bauen neue Fahrzeuge. Speerspitzen in den Audi A5 DTM des Audi Sport Team Abt Sportsline sind Mattias Ekström und Timo Scheider.